BLOGGER TEMPLATES AND Twitter Backgrounds »

Monday, February 21, 2011

My name is Randy.

Hey all. What's up? It's been a while since I updated my blog. No time to update, lots of homework, =_='', lol.
So, what am I going to talk today?
Hmmmm, maybe about personalities? Or maybe about life?
Huh, btw I just came back from a gig in Laguna Merbok, Sungai Petani held recently.
Man, it was awesomeee!! We headbanged, moshed, and just plain crazy. Hahaha, good times, good times. Lol.

So, let me tell you about life.
Life isn't what it's cracked up to be. Life is hard. If you can't cope with life, then you are in hot waters. Life is the symbol of our existence in life. Maybe people complained their life are suckish, bad, evil, damned or all those crap, but when I really see how their lives is, I saw that their lives are 10 times better than mine. They got what they want, have what they need and still complained about it. Damn.

Even though I didn't have a cute or handsome face, a gigantic house, an expensive car, awesome skills at a sports or something but I still grateful that I still live until this day. I encountered many kinds of people during my 19 years old life. But I tried to be friendly with all, even though some won't talk to me. Their lost, lol, haha. So, I know how it feels to be a loser or to be useless for others.

Even though you don't have a greatest looks, or a rich dad/mom, you should be grateful that you can live in this world. Life isn't about what you have, life is about what you are. What you are can affect your own life and your future. What you do can affect your life too. Don't go around making people angry at you. Just be friends with everyone. If you are hated, then you're screwed. Damn, lmao. When you have lots of friends, you have lot of supports.

Well, I must be off. Before I leave, don't take life for granted. Sometimes, what you see isn't what you get.
This is Randy, signing off.

Thursday, February 17, 2011

Your friends had been.... What?

Hey there peeps! What's up dog? *hip hop lingo, lol*
So, how are you? I'm fine, thanks for asking, much obliged. Haha.
So anyways, hmmmmm?
What am I going to talk about?
Dunno yet. Darn. HAHA.

Who here like hanging out? ME!! Yeah!
I love hanging out, with my friends, parents, even cousins *well, not all cousins, lol*
Hanging out is the best cure for stress you know. Laughing and joking around makes us happier and cheerful. Just imagine you're at home, doing what you think is cool but really not. Just wasting your time at home with nothing to do is uncool. Better if you kill yourself *whoa, don't follow what I say, haha*

Research said that *well, my research that is, :P* people have no stress when they hang out with the ones they love. Lol, I have fun hanging out than at home where I on my Facebook and watching Youtube videos. As much fun as it sounds, there's nothing better than chatting with friends *in the real world okay? not the facebook world*. You can build your social skills by hanging out.

Many people said that hanging out is an act of loafing. WELL, I dare say it's not! Screw you who said that. Do you want to spend the rest of your life coped up at home with no friends? I think NOT! Having friends is a good thing. You can share what you want with them. Love life, *don't tell them about your sex life, ewww, ==''* problems, info, knowledge, anything as long as they can relate to. Don't just crap, like I did, haha, :P.

There are two kind of friends, the true friends and plastic friends. Plastic friends are friends who are there for what you have, not what you are. Hate them plastic friends. But true friends is different. True friends are people who stick by you no matter how you look, what you have or are you popular or not. They like you for what you are, not what you're not. These kind of friends are hard to find but hard to lose also. They are what completes you as a human *besides parents*. No person in this world have no friends. Friends are those special people who stick by us no matter what until the end of our lives.

I <3 you guys! You're all my friends!

See y'all later!

Sunday, February 6, 2011

I Love You. Huh?

Hey peeps. Man, I'm getting excited writing new post and I'm back again.

Love. 4 letter words that easily said than just meaning it.
People misused this word to fool other people just to get what they want and just leaving them after getting what they want. That's just plain right idiotic.
Fuck them.

Anyways, true love are really hard to find nowadays. Some fall in love just because of looks, some because of wealth, some are forced, some are after an unintended accident *ehem ehem* and some are just for fun. No one looks for love because of what they are. The sincerity inside the heart are being thrown out the window. That's why there are so many cases of girls being raped and abused because after the fun is over, hell coming rolling over. Fun is just for a while until someone got hurt.

When you're looking for true love, look for what's inside, not just the outside. Some are very attractive and charming but you'll never know what's inside. Maybe a witch or something ehh?
Evil robots maybe? Anyways, what's inside the heart is what makes a love very worthwhile.
Some people helped others but want something for a change. That's not true love. That's just bullshit.

Sincerity, honesty, caring and truthful are what you should look inside someone. Not to mention polite, kind and punctual. That's the traits of a perfect person. But we shouldn't also search for perfection. No one is perfect. To make it simple, just look for a person who really suits you. For example, that guy is kind or maybe that girl really understands you, then try your best to get him/her. Compatibility is really what makes a love really meaningful. True love comes from what's inside.

Wow, I'm being Doctor Love today. ==''
Lol, so anyways, choose someone for who they are, not what they aren't.

See y'all later peeps!

5 Letter Words.

For those who've done bad things to me, ridicule me, and down right insult me,

I have 5 words for ya.

F U C K U.

What the... Fish?

Hey peeps! How's it going? Been a while ehh? Lol.
Miss you guys *and by guys I meant both guys and gals, just to clear out that I am in fact straight, :P*. Anyways, after a week of holiday, I'm still dozed off because man, school reopened and we had to wake up early just to put up with craps at school. Ughhh, =_=

So, my topic today is worthiness. Do you ever felt worthy around your friends? Ever felt left out because you're incompetent? Can't catch up with your classy and up-to-date friends? Felt unworthy around them? Lonely? Why did I ask so damn many questions? Because that is what I feel all the time. :'(

I felt unworthy and useless around my friends. I can't help them, can't keep up with them, so damn slower than them, stupider, poorer, less fortunate than them, and not as talented as them. It's very frustrating to see other people succeed but you don't. I mean, many of my friends are really smart, clever and oh so talented but I'm not. Felt a feeling of unworthiness and rejection.
People who felt like this have low self confidence and self esteem, like me.
Always rejected by others, no matter what.

But, the only solution to this problem is to be yourself. No more following role models and copycatting other people. Just be yourself and people will accept you for what you are, not what you're not. That feeling of unworthiness can be a pain in the behind, but it can be removed by having friends, friends who cared for you. I don't know if that feeling is gone now in me but I'm just glad having friends who cared for me *I think*.

So to all my friends and the people who have known, I thank you for the depth of my heart and wishes you all the best in life and hope you all will succeed in life. Arigato~ ;)

See y'all peeps!